niedziela, 16 lipca 2017

Co u mnie ?

Ostatnio byłam w Poznaniu, było pięknie ! Nagrywałam vloga ale prawdopodobnie nigdy nie ujrzy on światła dziennego. Zdjęcia mam na aparacie więc raczej wam ich nie dodam ... Najpierw chodziłam po rynku i jest śliczny. A potem poszłam do największej galerii w jakiej kiedykolwiek byłam, chyba wiecie o którą chodzi ;) Już nigługo pojawi się konkurs, więc bądźcie czujni. Wczoraj nie pisałam, ale nie było mnie w domu. Dzisiaj u mnie brzydka pogoda niestety, a miałam w planach wyjść z Weroniką na lody do super cukierni u mnie w mieście. Może wieczorem gdzieś wyjdę na kolacje. Teraz oglądam te prześliczne opaski z kocimi uszkami, bo planuje takie kupić jak macie na dole. 


Jeśli macie takie uszy koniecznie napiszcie mi, gdzie je kupiłyście, byłabym bardzo wdzięczna ;))

1 komentarz: